10. ročník mezinárodní cyklo-turistické akce 9. září 2017

Do zahájení 10. ročníku 9. září 2017, 6.00 h. zbývá:

Trasy 2017

Autor: Milan Sklenář, zveřejněno: 04. 10. 2016 14:01 hod., aktualizováno: 01. 08. 2017 22:58 hod.

TRASY 2017

pěší Trasa pro pěší: 6,5 km rodinná, Železnorudské údolí

PDF Popis trasy s mapou ke stažení (doc 0,5 MB)

Železná Ruda – sportovní areál, směr nádraží město, po 20 m vlevo, přes hlavní silnici rovně, dále odboč vlevo k benzinové pumpě, vpravo přes můstek, do stoupání po modré turistické stezce, k pomníku A. Kašpara, po červené k Lípě, vlevo k hlavní silnici, rovně přes hlavní silnici pod viadukt, stále po červené do stoupání na Debrník, vlevo po zelené turistické značce do Železné Rudy.

pěší Trasa pro pěší: 15 km – Pancíř, Nordic Walking

Železná Ruda – sportovní areál, pohřebiště Barabů, Čertův Mlýn, spodní stanice lanové dráhy Špičák – Hofmanky – Pancíř, Tomandlův křížek, Pod Habrem rozc., Špičácké sedlo, Špičák pod Rixi, Čertovo jezero, pomník A. Kašpara, Železná Ruda (lanová dráha Špičák – Hofmanky – Pancíř pro účastníky této trasy zdarma).

pěší Trasa pro pěší: 25 km – Šumava – Nordic Walking

PDF Popis trasy s mapou ke stažení (doc 0,5 MB)

Ž. Ruda – sportovní areál, po zelené na Gerlovu Huť, Šmauzy, Tomandl. kř. Pancíř, Hofmanky, Špičácké sedlo, Černé j., Rozvodí, Čertovo j., Bumbálka, Pod viaduktem, Ž. Ruda.

cyklo Trasa pro cyklisty: D – 30 km

Železná Ruda – sportovní areál, k hotelu Belveder po asfaltové silnici, Hofmanky, Pod Švýcárnou, Špičácké sedlo, Černé jezero, vodopád Bílá strž, rozcestí Bílá strž, Stateček, Pod Statečkem, Hamry bus., Zadní Hamry, Úhlavské údolí, Špičácké sedlo, Špičák, Železná Ruda.

cyklo Trasa pro cyklisty: E – 55 km

PDF Popis trasy s mapou ke stažení (doc 0,5 MB)

Železná Ruda – sportovní areál, k hotelu Belveder po asfaltové silnici, Hofmanky, Prameniště Řezné, Zadní Hájovna, Nový Brunst, U Obrázku, Suché Studánky, Onen Svět, Zejbišský Dvůr, Buchar, Svinná, Keply, Staré Hutě, Skelná, Šerlův Dvůr, Prášilský potok, Vysoké Lávky, bývalá St. Hůrka, Nová Hůrka (mimo), U lanovky, Popelní domky, Gerlova Huť (mimo), Nad Pošťákem, Kozak (hotel Gradl), Železná Ruda.

Další doporučené naučné stezky v regionu Železnorudsko:

Účastníci pochodu OKOLO ŽELEZNÉ RUDY mohou absolvovat naučné stezky dle vlastního zájmu.